Tisdag

Jag föröker tappert ta mig igenom körkortsboken idag.
Det går inget vidare eftersom jag fortfarande är helt sjukt trött men ändå fått sova länge idag.
 
Skulle egentligen till stan idag, men jag sovde bort tiden.
Man blir lite stressad av att tänka på att en timme är inte en evighet som det var förut då man var mindre.
Nu är typ en timme 5 minuter och man hinner inte alls med!
 
Förstår inte varför jag envisas med att skriva när jag egentligen inte har någonting att skriva om.
Ska försöka googla runt lite nu och hitta små äventyr som man kanske ska försöka planera in, äveeentyyr!
 
Nej nu så pojkar och flickor.
Ha en super bra dag/kväll och roa er!
 
Jag och Lelle från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0