Lördag

Hej, länge sen eller?
Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Igår sysselsatte jag mig alltför mycket så när jag kom hem igen i detta tysta hus så hann tankarna i kapp mig.
 
Han for igår, den där personen som jag verkligen bryr mig om.
Den där personen som tog en stor plats i mitt hjärta som jag inte ens visste var möjligt.
Hade ingen aning om att det var möjligt för mig att älska en annan person så mycket, men livet går vidare.
 
Jag har ju tagit körkortet (äntligen)
Så ska städa farsans bil idag i hopp om att få låna den ikväll så jag kan fara och få andra saker på tankarna än detta elände!
Till Hanna, där tankarna kan sjunka till botten och få prata omkring det jag egentligen vill få ut.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0