Ibland är inte mörkret så hemskt som man trodde att det skulle vara.

Fyfan vilken händelselös dag det vart idag. Känner mig helt förstummad över hur mitt humör är idag....
En riktigt " Välkommen till Ida's bergochdalbana " dag idag-.-
Om det är någon stackare som läser min blogg, så snälla, jag ber er på mina bara knäään att skicka ett sms med ett roligt innehåll!
Det kan vara ett skämt?
Eller hur bra ni mår?
Eller något som går bra för er så jag kan glädjas med er?

Nej känner mig desperat.
Känner att vardagen smälter ihop med alla andra dagar och att jag börjar smälta ihop med vardagen.
Borde göra något spontant så jag känner mig mer som mig själv.

Annars så mår jag bra och alla andra mår bra, särskilt min kissemiss som kommer upp till mitt huvud och kuttrar för att visa att även hon mår superbra.
Saknar min Hanna Holmström som man kan surra med och längtar tills på fredag så jag kan gå ut med tjejerna och några andra.
Men känner samtidigt att vara hemma är lockande för mig i helgen och bara ta igen allt det där som kallas "stressen" har givit mig så här i början av veckan.

Hoppas ni har haft en fin dag.
OCH GLÖM INTE ATT SKICKA ETT POSITIVT SMS OCH PEPPA IGÅNG MIG!


"You can count on me 'cause I can count on you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0