Fredag

Hej och hallå!
Det var väldigt länge sedan jag skrev någonting här, funderar ju även på att lämna denna blogg och hoppa in i Olivias och skriva värdelösa eller mer sagt trevliga saker där.

Idag vaknade jag dåra av Jonathans pussar i nacken, det är så himla mys med honom!
Väldigt glad kan den där pojken göra mig.. Helt otroligt.
Sen var det full fart till skolan där jag inte fick så mycket gjort, sedan fick jag skjuts av Tobbie till Olive, där hemma hos henne satt jag och väntade på att hon blev klar för att sedan promenera in till stan.

Var tänkt att jag skulle in på systemet idag, men det blev inget av eftersom jag inte vågade (pussy).
Men hur som haver ska det ändå drickas ikväll med Hanna.
Kommer bli väldigt trevligt har jag fått för mig, sen imorgon så blir det party firande med väldigt nära och kära.


Oh you got a fire and it's burning in the rain
Thought that it went out, but it's burning just the same
And you don't look back, not for anything
'Cause if you love someone, you love them all the same
If you love someone, you love them all the same

Oh, I feel your heartbeat

The fray - Heartbeat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0