Fredag

Hejsan allt och ingenting!
Jag tänkte att om jag slutar blogga ett tag kanske folk slutar läsa.. Oj så fel jag hade, hoppas ni har njutit av gamla inlägg och en tråkig vardag.
Man kan ju undra lite om vad jag gör uppe nu?
Jag somnade när jag kom hem från skolan och vaknade för ungefär en timme sedan. Nu har jag bara njutit av fina gitarr spel och slog just på en låt med skön gitarr, trummor och bas, känner inte för att dela med mig om det. He-HE..
På skolan rullar det på i vanlig takt, har börjat med webbdesign och lärt mig lite html-koder, längtar efter att få lära mig mer, intressant!

Idag väntar bara en lektion på morgonen och jag skulle få hämtning av Matilda till skolan, vilken stjärna!
Sedan efter det har hon även lovat att knuffa in mig på trafikskolan så jag nu kan börja sätta igång.

Annars så vet jag inte vad som händer riktigt. Smyglängtar efter J och efter Matilda Stenberg.

Bilder från förra helgen.


Mitt misslyckande till hångel...



Sen fanns det ju dom som lyckades...


Ha en bra helg och ta't lugnt!


Kommentarer
Postat av: M

saknar dig

2012-01-20 @ 12:23:54
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Hasse

Jag snor bilderna till min blogg ;)

2012-01-27 @ 13:48:48
URL: http://klubbmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0