Onsdag

Idag har jag vart trött och bara rent utav sagt sliten, men krigade mig igenom denna dag med ett leende på läpparna ändå. Har inte hänt nått särskilt kul eller spännande idag, bara det vanliga.. Tråkigt nog..

Igår var det ju alla hjärtans dag och som vanligt på A-torpskolan så hade estet bildarna i ettan? Gjort det fint ute i centralhallen med ett riktigt hjärta hängandes från en krok och ett fint dukat bord för två med nå rejäla köttbitar och maggots i fin glasen.

Men annars igår så for jag till J på kvällen, blev alldeles varm i hjärtat då jag klev in i hans rum där en massa ljus var tända och musik spelandes i bakgrunden.
Utan att ljuga så slog mitt hjärta väldigt hårt och fort..
Det var väldigt mysigt och jag uppskattar det verkligen, så fint gjort.. Tack tack så mycket kära Jonathan!

Hoppas ni får en bra kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0