Lördag

Hej och hålla.
Har haft sjukt skumma drömmar inatt..
Jag har drömt att en person hackat sig in på min blogg och skrivit ett inlägg som verkligen inte uppskattades. Därför var jag tvungen att gå in på min blogg direkt då jag vaknat för att denna dröm kändes så äkta. Vaknade även inatt om tron att jag hade iskallt vatten vid mig och ett sugrör i min mun, jag försökte dåra suga i mig vattnet och vaknade av det.

Nopenope, jag saknar verkligen Matilda Stenberg. Saknar även J väldigt mycket...
Tycker ni kan komma hem båda två, då skulle jag bli glad.

Men ha en bra lördag och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: M

Vem är det på bilden? SAKNAR DIG PUSS

2012-02-11 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0