Torsdag

Idag har jag vart hos tandläkaren och det är ju alltid lika kul att få komma dit.......
Den där tanten som behandlar mig som en riktig bäbis för att jag är rädd för sprutor och skit, hon brukar klappa mig på axeln medans hon pratar om sitt liv och vad som pågår runt omkring.
Men idag var jag för trött för att ens uppmärksamma meningarna hon sa till mig. Förlåt.

Idag for Matilda igen, vilken kämpe som orkar när hon är så sjuk.

Annars så däckade jag väl i min säng och sovde tills middagen stod på bordet, mys.. Har ingen matlust, så det vart inte så mycket intag där heller.

Imorgon ska jag träffa Olivia!
hahaha läängtar, vi skulle gå på stan sen skulle jag få följa henne hem på fika. Fantastiskt!


Miss u like crazy!

Kommentarer
Postat av: M

Alltid du och jag.

2011-12-30 @ 13:41:04
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0