Torsdag

Idag försovde jag mig igen. Grejen är den att jag försöker vara glad när jag egentligen är en bitterfitta. Vill inte gå runt på skolan med ett dåligt humör så jag försöker hålla humöret uppe, samma sak här hemma, vill inte överbelasta mamma med mitt humör så försöker hela tiden vara på gott humör.

Så det tar mycket energi och jag är helt slut!
Tack, tack, tack, tack Olivia! För att du finns och ställer upp på ett ytters bra sätt!

Annars så har jag bara en lektion imorgon och måste verkligen ta mig upp i tid!
Sen kanske det skulle bli att fara till J men vet inte om jag kommer ha skjuts in till stan för att sen ta bussen till honom.. Ingen aning. Får se hur det blir.

Idag satt jag 10 min på motionscyklen för att träna lite i pontus rum och det gick väl bra.
Nu laddar jag hem en massa Teen Mom avsnitt för jag gillar dramat! Spännande!

Nu ska jag se avsnittet som just laddat klart. Ha det kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0