Tisdag

Detta är så surt!
Jag låg i min säng, låg och halvsov medans twilight gick på tv, hade det hur mysigt och sen så händer det!
Det som verkligen inte fick hända! Jag vart dödshungrig, jag tror jag aldrig har gjort varma mackor så fort.
Kände stressen, allt jag ville va att lägga mig i min säng igen och det värsta av allt...
Efter att ha fått i mig mackorna och jag lägger mig i sängen igen så är jag pigg av allt springande i köket..

Så nu ligger jag här klarvaken och vette tusan vad jag ska göra åt saken.. Anyway, idag på skolan så har jag och Tobias äntligen tagit oss i kragen och påbörjat våran T-shirt/linne tryckning.

Imorgon ska jag haka på julhandling med J och vet inte ens om jag riktigt kommer orka det. Hatar stan.

Hoppas iallafall på roadtrip med Isa och förhoppningsvis Hanna i helgen. Men det var inte heller helt säkert eftersom Isa's bil verkade vara livsfarlig i denna halka men hoppas kan man ju alltid göra.

På Lördagen så vart jag medbjuden på en spakväll hemma hos Olivia med tjejerna från klassen. Är ju inte en girly girl så får hoppas på att det kommer bli awesome ändå.

Nu ska jag fortsätta kika igenom internet och hoppas på att tröttheten återkommer så jag kan få mig en blund.
God natt kära folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0