Fredag!

Äntligen kommer dagen då helgen börjar.
Slutade 11 som vanligt idag och fick mig en trevlig pratstund med matilda, som jag alltid bruka få när vi väntar på bussen tillsammans.
Och tack till dom som hörsammade mina böner och gjorde mig till en lycklig individ igen.

Ikväll blir det taco middag med min Hannie och lite vin på det sedan vinglar vi vidare till Julia med Olivia och den andra Hanna, sen blir det station!

Kommer bli awesome hoppas jag iaf.

Jasi annars så ska jag väl få en ny mobil utav farsgubben (bortskämd)
och det betyder att jag kommer få en Iphone 4s.

Nu ska jag kila vidare och kanske höra på mer musik men vet inte, va som inte så sugen.


En bild på hanna på våran första "dejt" då kollade vi foton på henne när hon va liten.
( IV-tiden )

Kommentarer
Postat av: M

åå jag vill också ha en iphone!!!!!!!!!!!! btw, säg till när ni ska kolla på puppies, om jag är hemma vill jag å me HAHAHA

2011-12-03 @ 10:53:26
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0