Söndag

Woop woop!
Igår hade jag en jätte kul kväll.
Jag kände mig överlycklig, berusad av att jag faktiskt inte sitter fast längre, nu kommer det bara gå framåt!
Jag kände mig awesome och lite små flirtig igår, inget farligt mycket men bara så där så jag lyckades få en kram typ haha.

Vi var med en del av klassen på förfest där vi såg Klaris rocka drinkar och pratade en massa strunt.
Sen for vi  vidare till mollys eftersom dom hade gratis inträde, när det väl stängde så for jag och Hann. O till Max där vi träffade två trevliga prickar, eftersom jag inte hittade någon skjuts hem bestämde vi oss för att haka på efterfest!!

Sen när vi tänkte ta den tidiga bussen så kom den aldrig och mamma ringde mig, så hon hämtade mig i stan vid sex och vi for direkt mot sundsvall.
Jag sovde som en stock i bilen, och utan att veta ordet om det så var vi framme.
Usch så söta valparna var <3

På vägen hem var det samma visa, sova..
Men sen så fick jag uppleva min första krock ever.. aoutch.. Haha det är verkligen inte min vecka.
Men det känns som om det inte kommer bli så mycket värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0