Onsdag

Hej och hallå!
Jag känner verkligen att allting dalar, men man ska inte klaga över saker man knappt begriper sig på.
Idag valde jag att skippa första lektion för att direkt haka på den andra.
Det gick väl hyffsat och lämnade skolan med 3 fucking uppgifter att göra, hurra....

Annars händer det inget speciellt i mitt liv..
Sakna dock Matilda Stenberg nå enormt mycket och har ett stort behov av en kram!
Vill gärna ha lite solsken i mitt liv just nu, give me! Make me happy!

Jag och Matilda Rönnlund smider hemliga planer, ska bara inskaffas pass sen ser vi vad som händer efter det!
Mer än så säger jag inte men det är väl inte så svårt att lista ut om vad vi har i kikarn, hoppas alla har haft en super fin dag och en fortsatt trevlig vecka!
BYE!


Sommardagarna/nätterna med dig - de bästa minnen ever!

Kommentarer
Postat av: M

Bajskorv, skulle inte du resa med mig först och främst? ;) Saknar dig. Du ska få kramar då jag kommer hem.

2012-01-25 @ 21:30:00
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0