Måndag

Haha det är Måndag och jag hade ingen aning om att det var det? Hur gör man då?
Idag har jag sovit bort hela dagen och inatt så fick jag sällskap av J en stund he-he...

Nu när jag är vaken och utvilad så fick jag ett sms av Olivia, verkar som om det blir att se film hemma hos hennes kille ikväll! Super mysigt ju!

Imorgon så blir det att fara till Arvidsjaur.. Fråga mig inte varför, det bara blev så haha.


En helt annan sak.
Jag saknar dig Matilda Stenberg! Så nå jävulskt mycket.. Får varma ilningar i kroppen då du kommenterar. Låter som om jag är kär, men det finns ingen känsla som slår den kärlek till vänskap jag känner för dig.
Hoppas du har det bra och har kryat på dig mycket mer sen senast vi pratat och hälsa pojken din från mig.
Önskar dig välgång och lycka!
Vi ses väl under sommarens gång hoppas jag?
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: M

Först och främst.... ARVIDSJAUR???? Det är typ seriöst det stället jag brukar skämta om när jag skämtar... om det. Eh. Ja iallafall. TYCKER OM DIG IALLAFALL. Men snälla, fastna inte där.



Och för det andra. JAG SAKNAR DIG och jag hoppas verkligen att vi kan ses innan sommarn, för det är klart vi ska ses i sommaaaaaaaaaaaaaaar!!! Tycker jag iallafall. Åååå, bajskorv. Vart hittade du alla dom roliga bilderna btw? hahahah åå.

2012-01-03 @ 13:55:56
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0