Måndag

Vet inte hur allting kunde kännas så upp och ner eller ner och upp men det känns inte som en bra dag idag.







Den svenska björnstammen - svalkar vinden

Det finns en annan sida
Det finns nånting jag aldrig ser
Men jag vill inte veta vad
För därifrån syns längtan mer
Men om jag tar mig från en sviken dröm och hit igen
Så kanske jag kan känna meningen med tystnaden

Svalkar vinden, värmer solen

Ser du något bakom molnen?
Känner du lyckan genom sorgen?
Jag har inget mera än mina
[x2]

Svalkar vinden, värmer solen

Ser du något bakom molnen?
Känner du lyckan genom sorgen?
Jag har inget mer än mina tankar

Har fått lovord och mordhot,

Piska och morot,
Ångest och oro,
Som om jag vore av stål och glas
Borde gå men stanna kvar
Jag har lovat och glömt, förlåtit, fördömt
Försent för att ångra men tid nog att tänka om
Och leva med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0