Lördag

Usch, ett helt lov har gått och det enda som jag har orkat göra är att ligga i sängen och halvsova.. Dumma förkylning..

Igår så var jag hos Jonathan och det är alltid lika mysigt, deras gulliga vovvar hehe.
Vi gick ut och vandra i solskenet och solade lite på deras lägda, där var det ännu mer mys.

Sen kom mamma och hämtade mig, måste erkänna att jag sakna "mor och dotter" dagarna med henne.
Vi gjorde egentligen inget speciellt, vi besiktade hennes bil, for till coop och köpte några varor samt en korv för våra magar krävde detta, sen skjutsade hon mig till systembolaget efter det gick vi in på skopunkten. Hade haft höga förväntningar men dem dog direkt jag klev in i affären.
Hem följde iallafall ett linne som mamma var så gullig att betala för mig.

Jag hoppas verkligen att ni har haft ett superbra lov!
P.S. Saknar Matilda Stenberg <3




Wiie älskar att Hannie hittar bra musik!

Kommentarer
Postat av: MrT

Men Ida nu måste du uppdatera oftare nu nmär jag läser din blogg :$ ;)

2012-04-22 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0