Lördagen

Igår var jag på förfest med en massa trevligt folk med Två Av Flickorna från klassen. Senare blev det utgång till Olles sedan någon slags efterfest som egentligen inte va det utan vi tog en tupplur i sängen sen var det bara att bege sig hem. Däckade i Oskar soffa, sen la jag mig i sängen brevid min älskling på morgonen.
Nu ha han farit på Innebandy match i Piteå håller tummarna på att det kommer gå bra för honom!!
For även till Olivia på morgonen för att få kaffe och kakor med det fina folket tacktack så mycket.

Ikväll ska jag ut med min efterlängtade Hanna Holmström och Oliver Gustafsson, har saknat dom så väldigt mycket!!
Blir nog troligtvist Mollys.

MHM nu ska jag bara ligga i sängen och vila tills jag kanske slumrar till, ha en bra dag!


Finfina människor!!


FINT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar.

2011-10-09 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0