Torsdag

Idag har man vart ledig från skolan och gått på stan med Hannie!
Vi kikade runt och letade efter en speciell julklapp till min mamma men hittades ingenstans.
Så det blev att ta en fika och bara sitta och snacka en massa skit och skratta över helt onödiga saker.

I helgen kommer det bli fullt upp och hoppas på att det kommer att drickas lite med Hanna och Oliver men får väl se vad som är planerat riktigt för just nu har jag ingen susning.

Imorgon har jag bara en lektion! SKÖNT! Men det som suger är att bussen går 11 och då blir det en timmes väntan på den.

Hoppas ni alla har haft en super fin dag och en bra fortsättning på kvällskvisten.
Nu kilar jag, hejs!


Miss U!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0