Fredag.

Igår hade jag inte sovit någonting på hela natten, for direkt till skolan och fikade med bildarna, kollade på Fredrik då han läste upp "Jultomte dikten", for till stan med Olivia och Hanna sedan träffade jag min lillebror.
Blev en massa julhandel sem for vi båda hem med bussen. Love my brother!! <3
På busstationen så kom en alkisgubbe fram och började prata med oss, han va ensam och jag var trevlig.

När vi väl var hemma så åt vi och jag städade mitt rum lite snabbt sedan så råkade jag somna ett tag.
Vaknade av att J kom in i mitt rum, vi myste hela kvällen och pratade en massa sen for han hem vid 1-2?
Sedan somnade jag o djupt och vaknade 11 på morgonen, gick ner snabbt sen la jag mig i sängen igen och vaknade inte förrän 3.

Har pratat i telefonen med Matilda idag, det är synd att hon är sjuk.. Men funderar på att fara och hälsa på whatever what efter annandagen. Saknar henne så enormt!
Så nu ligger jag i min säng och ser jersey shore och bara myser..
Är fortfarande trött eftersom jag måste ta igen ett helt dygn med att vara vaken, känner nu att även fast batteriet är helt laddat så försvinner det snabbt ändå.

Imorgon är det julafton, hoppas alla får en bra jul och ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: M

Haha Fredriks julläsning är kung!!!! Saknar dig som fan, börjar känna mig lite bättre och det är ju positivt, men vi får se hur det går med att bli helt kry. Öronen är fortfarande sämst. Skulle kanske haft en onepiece jag med att mysa ner mig i :) Nu ska jag se lite pocahontas och drömma mig bort i barndomen, älskar dig, fantastiska vän, puss <3

2011-12-26 @ 22:10:40
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

Måste även säga att det var kung att jag varit utan dator, nu hade jag typ 10 inlägg att läsa i din blogg, och suktar redan efter fler. Bara att skriva ;) Puss puss!

2011-12-26 @ 22:11:17
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0