Onsdag

Länge sen vi sågs
men ändå så känns det som de var igår
förlåt men tiden ba går och även om det skulle dröja ett tag
kommer nog allting va detsamma när vi hörs nån dag

För det var länge sen vi träffades och snacka skit som om vi inte hade tid
men jag har mitt och du lever ett helt annat liv
och om sanningen ska fram har vi aldrig ringt varann även om vi kan
men du vet hur allting blir
För jag är detsamma som då fast på ett annat vis men jag kommer ihåg
hur vi bruka strunta i att tiden gick tog det för vad de blev
hoppas allt är bra med dig det vore roligt o ses
Men nu förtiden är det mycket som sker och jag har flyttat du vet så vi syns när vi ses
Jag drog iväg för länge sen och det händer att jag längtar hem
men ändå känns det som jag aldrig dragit nånstans ifrån det livet jag minns
för när jag kommer hem är det som om tiden stått still
När det väl kommer omkring är vi nog kvar där vi var
Hoppas vi träffas snart för det var

Länge sen vi sågs 
men ändå så känns det som de va igår
förlåt men tiden ba går och även om det skulle dröja ett tag
kommer nog allting va detsamma när vi hörs nån dag

Jag är dålig på att ringa kanske en av mina sämsta sidor
och anledningen till att vi kanske setts för lite
Nu kör vi vart sitt race mycket har väl hänt med tiden
men jag minns brända skivor vi glodde hem till midgård
Vi tog varsin väg hoppas att dom korsas snart vi har gått ett tag sen vi rocka fotbollsplan
Kanske krockar på en öl ibland men det händer alltför sällan
Men nu förtiden är jag alltid stressad
Vet knappt själv hur många år det nu har gått sen senast
Men när vi träffas är det detsamma inga konstigheter
Vi gör detsamma som från gamla dar fortfarande samma jag
Jag tror att vänskapen kan dammas av
Även om det skulle ta ett tag innan vi ses så vet jag att det inte skulle vara några problem
Tiden kan springa rätt snabbt men när vi träffas kan vi hinna ikapp

För det var länge sen vi sågs
men ändå så känns det som de va igår
förlåt men tiden ba går och även om det skulle dröja ett tag
kommer nog allting va detsamma när vi hörs nån dag

För det var länge sen vi sågs
Eller träffades sist det är nog snart tre årsen nu och knappt att jag minns det
men fan vad saknaden bränner i mig än
och det känns som jag har gjort allt för att träffa dig igen
Men har inte sett dig på år och dar
Och ibland så känns det som " jag går nu av snart"
Och jag vet jag gjorde fel men jag hoppas du förlåter mig nästa gång vi ses
Det var så länge sen vi träffades för första gången
Torvalla kids vi hängde där i trappuppgången
Det är så länge sen nu men jag kan sakna för den gamla goda tiden kommer aldrig tillbaka
Och jag vet att jag fucka mig själv
Men snälla skynda kom hem så jag kan andas igen för
jag skulle följa dig vart du än går så
kom hem så kan vi skratta som vi skrattade då

För det var länge sen vi sågs
men ändå så känns det som de va igår
förlåt men tiden ba går och även om det skulle dröja ett tag
kommer nog allting va detsamma när vi hörs nån dag


Rmk & Toppen








Kommentarer
Postat av: M

<3

2012-05-02 @ 15:54:24
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0