Onsdag

Jag som hade sett fram emot varma sommarkvällar, men vädret gör mig väldigt besviken.
Regn och blåsigt.. Come on! Ge mig lite sol för jag är så blek och vägrar ligga i ett solarium!

Var och tvär handla en del grejer till midsommar sen var det fullfart vidare mot pappas jobb för att städa med lilla Lotus hack i häl som skällde åt sopen.
Helt sjukt galet vad trött jag ha varit de senaste dagarna (död åt förkylningen) nästan så att man vill börja gråta.

Sen ha jag lagt märke till att jag börjar särskriva en massa, alltså EN MASSA.
Jätte irriterande.

Nej nu tagga man till midsommar sen att träffa Hanna.O på lördagen! SUPER BRA!


Det va en bra sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0