Måndag

Jag är väldigt happy today!
Känns som om jag gjort tusen saker men inte gjort ett skit, haha leendet på läpparna när jag tänker på det.
Musik är fan den bästa terapin man kan få, love love love.
Igår så kastade jag de sista sakerna för att få en fräsch start, ett nytt och om och om igen.
Haha svårt att fatta kanske.

Fett skönt att saker är så mycket ljusare även fast det är sugigt väder.
Lovar att jag nästan kan känna smaken av solskenet i ansiktet ändå.
Hanna har verkligen lyckats att få mig att skratta av hennes tokstollans smsade haha.

"Din förmåga att återhämta dig från känslomässiga trauman är mycket bättre än genomsnittets."
Så sant.

Har inget vettigt att skriva egentligen, tänkte bara svischa förbi *wooosch*


Snygg snygg snygg!

"För jag mår som jag vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0