Lördag

Det har varit fantastiskt kul på stadsfesten men nu har jag nog slängt in handduken.
Tar alldeles för ont att stöta på en person som jag var överlycklig över att jag inte hade gjort förrän i slutet.
 
Ha ju som egentligen inte gått ut med det på bloggen, men tro väl det bara är mina vänner som läser.
Jag och några till är väldigt sugna på att fara till Norge, igår på "förfesten" så var det en man där som hade jobbat i Norge i 5 år, som fiskrensare, det vi siktar oss in på att få göra också.
 
Han vart väldigt ivrig, började ringa runt en massa och det slutade med att jag fick ett telefonnummer.
Nu väntar jag bara på att Thess ska höra av sig till mig och ge mig lite mer att utgå ifrån och sitter redan nu och kikar på lägenheter.
 
Ska även googla runt och scanna igenom min hjärna från fyllan igår så jag kommer ihåg orter och företags namn han den där mannen nämnde åt mig.
 
Så ja, full rulle! Nu börjar mitt liv.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad är det för nummer, företag eller info? när måste vi senast ringa? vart i Norge är det så jag också kan försöka kolla efter en bra lägenhet till oss.

2012-07-09 @ 18:46:35
URL: http://klubbmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0