Fredag

Det känns inte så mycket bättre idag, bara lite bättre.
Hittade en perfekt hemsida för ett krossat hjärta, hahahaha (desperat).

Kändes väldigt bra att få skratta av mig med Matilda Stenberg över telefonen, det fick mig att känna mig mycket bättre.
Ska träffa klassen ikväll och innan det ska jag äta middag med Matilda Rönnlund, känns som om det skulle behövas nått i magen. Har inte fått i mig annat än vatten och jag kan lugnt säga att det har sina effekter på både kropp och sinne hos mig.

Och att få träffa klassen kommer nog stärka mitt hjärta yttligare.

Jag ska nog ta mig an tipsen på hemsidan och verkligen skriva ner mina känslor.
Tyvärr kommer jag inte följa det noggrant eftersom jag varken känner vrede eller förakt. Har bara den där tomma känslan och jag ska se till att fylla den med så bra saker som jag bara kan.

Det känns redan bättre, tänker på vad Hanna Holmström sa till mig
"Vet du vad min pappa sa till mig? Han sa, vet du varför backspegeln är så liten? det är för att man inte ska blicka bakåt så mycket, det är viktigare att hålla blicken framåt" Kanske inte är precis så hon sa eftersom jag verkligen kampades med att få luft då hon sa det.

Det kommer nog bara vara såna här inlägg just nu, så ni som läser behöver inte läsa.
Jag gör det för min egen skull, jag kommer älta älta älta tills ögonen blöder av tråkigheter eftersom det ena kommer likna det andra.

Men viktigast av allt, jag ska kämpa och vara stark för det är de jag gör bäst!


Kommentarer
Postat av: Hanna Holmström

Känns bra och kul att du faktiskt lyssnat/lyssnar på mina "ordspråk". Du är en mycket stark tjej, och allt kommer blir bra, du är på godväg bara du fortsätter framåt jag kommer vara där och hjälpa dig på vägen. <3



/bästavän

2012-06-11 @ 00:13:55
URL: http://hannahholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0