Söndag

Hej, har ni saknat mig?
Nej, jag har inte saknat er heller.
Det är inte mycket som har hänt den här veckan, har för det mesta umgåtts med Hanna, spelat lite basket under tiden det regnat..
Ni vet ju vad som sägs "Det är inte dåligt väder bara dåliga kläder" .
Har ju inte heller vart särskilt kallt, bara uselt med regn och moln förutom på kvällarna då solen bestämmer sig för att kika förbi lite snabbt sådär avspänt och coolt *tjaa*. Vi var iallafall ute i fredags, det var väldigt trevligt. Där efter har jag inte gjort så mycket.
 
Idag så for jag och lillebror till Sjöbo och badade, iskallt var det så jag stod bara där i vattnet till midjan och kollade på medans Pontus dök och gjorde vattenkonster.
 
Var väl inget mer.
Hoppas ni haft det bra och kommer fortsätta ha det bra (okej har saknat er lite)
 
The  worst things in life come free to us
Cos we're just under the upperhand
Go mad for a couple grams
And she don't want to go outside tonight
And in a pipe she flies to the Motherland
Or sells love to another man
It's too cold outside
For angels to fly
- Ed Sheeran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0