Torsdag

Hejsan, idag sovde jag bort hela dagen igen.
Men jag tycker det var lika bra för nu känner jag mig uppvilad och lite kryare.

Mamma och pappa far bort idag och jag skulle kolla till hunden lite då och då.... Har för mig att jag skulle sätta upp ett galler... Kan det stämma?
Borde nog göra det innnan det är försent, Pontus vän skulle tydligen hit, tror jag.
HAHa jag är fullt medveten om vad som händer okej?!?!

Jag ska nog göra milkshake, sätta på en film, göra popcorn och mysa ner mig i mitt täcke och bara må.
Det är jag iallafall 100% säker på att det kommer hända! Döm mig inte.

Jahapp, mer än så är det väl inte. Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig bästa du!!!!!!!!!

2012-01-06 @ 03:14:55
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0