Torsdag

Hej du!
Igår kväll for jag till J och spenderade natten där, det var väldigt mysigt och välbehövligt.
Idag på skolan har det varit samma visa, ni vet vad man gör i skolan så känner inte för att skriva ingående om det.
Imorgon blir det att fara till Aha och senare träffa Hanniebobbo! Det blir nog en runda på stan och en fika för att ta igen några veckors tid utan varandra, ser verkligen fram emot det.

Senare på kvällen imorgon ska jag fara till Julia med vännerna i klassen och äta en smaklig måltid av tacos! Så jäkla peppad, sen blir det ju Mollys och skaka rumpa i takt eller otakt till musiken.

Nu ska jag mumsa på min Japp och dricka upp min juice sedan köra några tester som dom på Aha ville att jag skulle göra innan imorgon.
Hoppas ni får en super bra dag och helg!



Sitter och funderar över om varför jag inte tog
bilder på alla balkong häng vi hade?

Kommentarer
Postat av: Hanna holmström

Hahhahah, den kvällen gjorde du så att jag tappade min mobil i älven haha!

2012-01-26 @ 15:40:45
URL: http://hannahholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0