Söndag

Hejsan, idag har varit en rätt lugn dag. Vaknade upp bredvid J och for sedan in till stan för att hämta min väska hos Isa som jag glömde igår.

Det vart inte en sån tokig nyårs, den bästa hittills faktiskt!
Så händelserik och vilket äventyr, jag färdades lite här och var och träffade en massa nytt och gamla folk. Super trevligt vare.

Känner mig väldigt trög och trött, råkade somna vid 7 tiden och vaknade igen vid 10.. Men det känns som om det inte kommer bli några problem med att somna in igen faktiskt.

Hoppas ni hade det trevligt igår och att ni sköter er snyggt detta år.



Kommentarer
Postat av: M

Hahah vart hittar du alla bilder kvinna :D Jag blir typ glad av att alltid se någon ny bild. Jobbigt att sakna, men trevligt att tänka att du är min bästa vän <3

2012-01-02 @ 00:19:19
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0