Måndag

Hej snopp vad du är cool!
Idag har vart en finfin dag, verkar som om allting flyter på bra men ändå dåligt?
Går det ens ihop, eller förstår du?

Idag har Tobias lärt mig att dreja. Första försöket var ungefär så här
Tobias: Åh Ida vad bra centrerat det är!
Matilda: Jäklar vad bra centrerat!
Linda: Men Ida! Vad bra centrerat!!
Jag: Vadåååå? Vad är det? Vad menar ni? Vad är mitt mål?
Linda: Ditt mål är väl en skål.. eller?

Sen pajade hela skiten när jag skulle göra den till en skål, oh no?
Andra försöket gick mycket bättre, det blev en sne skål och jag kan säga att dreja ska jag göra fler gånger!

Nu sitter jag och har allsång med mig själv och är bara allmänt lycklig på.. Jaa, allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0