Lördag

Igår var det väldans trevligt..
Direkt på morgonen skulle jag befinna mig på Aha och ha risketta, satt där timme efter timme och suktade efter kaffet som vi fick senare.
När det var klart så for jag hem, blev en fantastiskt härlig promenad från andra sidan dammen hem till mig i det strålande vädret!
Väl hemma så kröp jag ner i min one piece och somnade i min säng, vaknade av att Jonathan kom och pussade mig tills jag hade vaknat helt och hållet.

Jonathan käkade middag med familjen Green och senare gjorde vi oss klara för att möta upp det trevliga folket för förfest sen blev det utgång till Olles.

Jag hade väldigt trevligt och jag känner mig väldigt lycklig.
Till middag får vi fint besök av mormor och det kommer serveras smörgåstårta eftersom mormor fyllde år i måndags.
Sen ikväll blir det bio och mys.

Hoppas ni får en fantastiskt trevlig lördag.


Kommentarer
Postat av: M

sötpluttar. Se till att fixa lite smörgåstårta till sportlovet, så kan vi festa lite på det ;) hahah

2012-02-18 @ 14:49:18
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0