Måndag

Hej och hallå!
Det var länge sen jag skrev här men det känns som om det inte händer så mycket i min vardag förutom skolan.
I allafall så har jag äntligen gått in på systemet och det var väldigt spännande för mig, jag kände mig så liten och bortkommen men det gick ändå väldigt bra. Ida nojan, är nog bara jag som nojat över att gå in på systembolaget.

Annars då?
Jo jag har börjat klara av faserna och bokat in flera körlektioner så snart är jag väl livfarlig på vägarna med mitt körkort i handen. Känns väldigt onödigt att jag har skjutit upp det så här länge men samtidigt har jag aldrig haft behovet av att ha körkort.

Jag har även legat i min säng och vart sjuk hela helgen så jag har missat en hel del saker som skulle vart roligt/trevligt att få ha varit delaktig i, men what to do?
Idag är jag frisk!

Ikväll så kommer nog Jonathan hit och jag längtar verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0