Hosta snuva och jag fryyyser

Igår var jag ute och övningskörde, det gick väldigt bra förutom att jag körde alldeles för fort.
Jag och körning när jag känner mig halverst sjuk går verkligen inte ihop!

Men annars så var gårdagen väldigt fin, Oskar kom och hämtade upp mig och bjöd mig på middag.
Verkligen jättegulligt. Jag fick känna mig speciell ett tag.

Vaknade vid nio imorse också, så jag traskade in i Pontus rum och vi spelade call of duty ett tag sen gjorde vi varma mackor till oss och pappa.

Nu ska jag kanske ladda ner en film och skita i att det är en väldigt fin dag idag och bara mysa ner mig och min snoriga näsa i sängen!


Kommentarer
Postat av: M

Önskar att jag också kunde ladda ner, men man får inte på skolans internet :( BUHU

2011-09-18 @ 15:41:48
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

HALLÅÅÅÅÅÅÅ update my love. Jag är beroende.

2011-09-21 @ 22:30:04
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0