Aj aja ajajaja aja aj aj

Vaknade idag av att min nackont inte försvunnit utan blivit mycket värre!
Men men jag får ta och bita ihop för jag är ju ändå ledig idag!!

Ikväll blir det vernissage på åsells möbler kl.19.00, där alla som går estetbild har gjort olika konst om cryptosporidium. Ni är välkommna att titta eller gå förbi för allting är uppsatt i skyltfönstrerna eftersom det är mögelskadat inne i byggnaden.

Kan säga att det är väldigt spännande och bra saker som har skapats över denna vecka så det är verkligen värt det att bara slinka förbi och kika lite.

Ska snart ta ett bad för att mjuka upp nacken lite.
Ha en bra dag!


Olivia, Matilda och jag vi gjorde masker som vi hade på klassfotot.
Snodde bilden utav Agnes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0