Tordagarna rullar och när det rullar så går det fort

Idag fick jag igen en uppsats och ett "prov/läxförhör"!
Seriöst!! Gissa vem som ha blivit en nörd?? Joo jag!
Jag fick igen ett samhälls prov där det stod VG+ och var bara ett halvt poäng ifrån MVG!!
Idag..... *trumvirvel*..... Fick jag ett VG och ett VG+, förlåt att jag skryter men jag ha aldrig varit så här engagerad i skolan och det känns så otroligt jävla BRA! PÅRIKTIGT! VA STOLT ÖVER MIG NU MATILDA JAG VILL HA ETT STORT JÄVLA WIIIIHOOOOO I KOMMENTARSFÄLTET FÖR JAG FÖRVÄNTAR MIG DET.. Hehe :D

Nemen annars så fyller min underbara Hanna Holmström 19 år imorgon så det ska firas!
Oskar fyller år den 30 och jag ha redan listat ut vad han ska få utav mig.
Sen kommer ju Matilda hiiit.. LÄNGTAR!!
Och jag mår bra! Känner mig motiverad! Känner för att plugga ikväll för jag gillar resultatet big time!
Vill va duktig nu ju! SHIIEET!

Men ha det bra och hoppas ni får en trevlig helg och att ni tar hand om varandra!


Måste även säga varför det går så bra i skolan!
Det är mycket tack vare dom underbara tjejerna som jag är med och får hjälp utav!
TackTackTack!

Kommentarer
Postat av: M

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! log stort och skrek JAAAAAAAAAA inombords redan innan du skrev att jag skulle kommentera! Är så sjukt stolt. SNART SES VI och då får jag krama dig som aldrig förr, älskade väään <3

2011-10-20 @ 17:45:46
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: isa

Duktigt Ida!!! :D

2011-10-21 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0