Söndag

Sitter nu vid den stora datorn haha!
Tyckte så synd om den då jag låg där i sängen med min laptop så jag var tvungen att sätta mig här isället.

Igår var det en lugn hemmakväll med mamma!
Det va så skönt, vi satt nere i köket och spelade lite spel med lillebror och skrattade tills det rann tårar.
Senare så satt vi i hallen och jag spände mina spea armar för mamma då hon utbrister: Ida, den högra armen är typ en centimeter större än den vänstra.

Jag trodde inte henne så vi tog måttbandet för att mäta...
Och jo, den är 1,5 cm större än vänstra armen.

Mormor ha varit här och hon bjöd oss på pizza. Snällt av henne.
Vet inte vad som ska hända nu? Chilla?


Våda varma och svettiga?

Kommentarer
Postat av: M

hahahahahha!!!

2011-10-23 @ 20:22:48
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0