Lalala Söndag

Wie. Hejsan!
Jag kan berätta lite om vad som har hänt i helgen.
I fredags vart det en delad pizza samt alkoholintag med Olivia, senare kom Hanna.O och vi for på en förfest men jätte trevligt nytt folk.
Det blev utgång till Olles sen det som var tänkt som en efterfest så satt jag och Erik på trottoarkanten och snackade om allt mellan himmel och jord.
Jag lånade även ut min cykel till en random tjej?
Jag hade ett stort hjärta den kvällen och valde att lita på henne och hon gjorde lånet välförtjänt.
Fick tillbaka den dagen efter.
PS. Jag och Oskar hade 11 månader i fredags också!! HJÄRTA!!

Sen på lördagen så va jag bara lite trött, vaknade tidigt och började spela Sims.
Senare på dagen fick jag ett sms av Olivia så vi gick ut och gick samt köpte bakis-mjölk åt mig.
På kvällen så såg jag Sara och Olivia jägarna 2 på bio.
Hatar svenska filmer, från början kämpade jag med att hålla ögonen öppna men sen så vart det bara mer och mer spännande så jag tycker den var bra!!

Nu när det är söndag så diskade jag hos Oskar, hann inte mer än så.
Mamma kom och hämtade mig och vi hämtade upp mormor så nu sitter jag på mitt rum och tittar på barn pogram och känner en ovanlig lust att måla.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0