Krossa alla fönster Slå in hans ögon Låt honom veta Att inget är som förr Säg som det är nu Finns ingen väg tillbaks för nån som är en loser Ett riktigt jävla as

Idag är jag bara trött så trött bara trött!
Annars så hade jag följt med på taco/filmmys med tjejerna från klassen, men istället tänker jag ligga och tjura i min säng.
Fick ett skit trevligt samtal igår av min fina vän Määth. Hon sade att eftersom jag inte har råd till att pallra mig upp till Karlstad så ska hon och hennes prins besöka trista norrland.
Men det gör inget att det är trist för det kommer att övervägas med att hon kommer hit några dagar!

Åh vill ta ett baaad!




På honom så fort du kan!

Kommentarer
Postat av: M

Ner till Karlstad menar du ;) BLOGGA SJÄLV KVINNA!

2011-10-18 @ 10:05:50
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

Miss u btw. El mucho!

2011-10-19 @ 23:00:25
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0