Till: Dig Från: Mig

Hejsan kära vän!
Idag på skolan fick vi äntligen beställa våran studentmössa!
Nu känner man peppen över att skolan faktiskt tar slut nästa år. Kan du tänka dig det kära vän, jag kommer att ta studenten! Jag hoppas du kommer hit för att se mig men om du inte gör/hinner det så förstår jag dig.
Vi blir matade med läxor i skolan och jag kan säga dig att jag är så mätt att det ligger högar på skrivbordet.
Måste ta itu med det.

När jag kom hem från skolan fick jag en värmade välkomst hälsning av Vovven, det behövdes.
Sen när jag va påväg upp så kommer min lillebror och berättar för mig att han hade fått ett A på historia provet!
ÄR så STOLT över honom, smart och världens bästa. Jag sa till honom att jag ska köpa en anslagstavla för att han får våran korkade familj att se smarta ut!

Nu vart det ett ganska långt inlägg.
Men jag hoppas du läser detta vännen och vet att jag saknar dig.

I helgen skulle jag följa med på en inflyttningsfest, vi får se hur det kommer att gå.
Annars så har jag det ganska bra förutom att min rygg tar kål på mig just nu!

Men ha en bra helg med din finaste pojkvän och hälsa honom från mig för detta inlägg är enbart riktat mot dig!





Kommentarer
Postat av: M

Världens bästa Ida i hela världen, Älskar dig <3

Jag är så stolt över dig, varje dag, och jag ska göra allt i min makt för att försöka komma på din student. Kärlek och kramar <3



ps. HÄLSA DIN LILLEBROR ETT FETT GRATTIS FRÅN MIG! Btw.. har dom börjat med A nu istället?

2011-11-17 @ 17:37:17
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

Jag saknar dig också föressten. Tänker på dig <3

2011-11-17 @ 17:38:19
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0