Harry Potter YEAH!

Idag började min skoldag med keramik. Satt och försökte hitta på vad som skulle göras eftersom mitt fat gick sönder i två.. tre.. fyra delar.
Men sen så kom jag på en super briljant idé!!!
Men orkade inte färdigställa den så det få bli nästa gång.

ÅÅH känner mig tom på ord. SAKNAR DIG MATILDA! Kan du inte bara läsa mina tankar varje dag och kan du uppdatera din blogg oftare eftersom jag är rastlös och är beroende av ditt skrivade och ditt händelserika liv!


Bilden som gjorde min dag så mycket bättre!!!















Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.
Oscar Wilde

Kommentarer
Postat av: M

HAHHAAHHAHA VAD ÄR DET DÄR FÖR BILD? när togs den och vad är bakom censuren??????? hahahhahaha



Jag vill också att du ska skriva oftare pussssss <3

2011-11-14 @ 19:02:12
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0