Tisdag

Igår var en rolig/helt konstig kväll. Vart inte så mycket party som jag hade hoppats på, men jag hade väl kul ändå tack vare Hannieboo.

J följde med mig hem inatt och det var helt fantastiskt att få somna/vakna i hans famn med tanke på att det var så värmande då Dagmar stormar på ute och det var kallt i mitt rum.

Nu ligger jag i min one piece och myser med mig själv och känner mig fortfarande lite lullig från gårkvällen.
Saknar Matilda enormt mycket och vill att hon ska bli frisk, men det lär nog inte hända. Ibland får man bita i det sura äpplet och jag avskyr det, önskar jag kunde  bestäma om vem som skulle få vara frisk eller sjuk!
Haha fatta vilken makt jag skulle ha.

Ne nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör och ha en trevlig dag/kväll allesammans!


FjååårtiZZZzh Ida och snygg Määth!

Kommentarer
Postat av: M

HAahhaha "FATTA VILKEN MAKT JAG SKULLE HA" kan bara se dig framför mig säga det :D så jävla kul. Och fan vad fint hår jag hade där......... vad hände? PLUS att jag också vill ha en onepiece. Dela med dig vafan!! Vill du komma hit en stund idag eller? Så hinner vi ses lite iallafall. Annars får vi ta det nästa gång jag kommer hem :)

2011-12-28 @ 12:10:12
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0