Tisdag

Hej, idag har jag och tobias äntligen gjort klart trycken på linnet och t-shirten, kan bara säga att det blev rätt awesome ändå.
Det är så dystert nu på skolan så jag funderar på att ta lov nu istället för på torsdag.
Eftersom det inte är några lektioner överhuvudtagen och för att det är en väldigt deprimerande stämmning över hela ES bild just nu.

Så imorgon har jag istället tänkt slänga mig ut på stan och julshoppa lite, jag har ju för fan inte handlat en enda julklapp ännu.. Jag vet att jag sa igår att jag skulle göra det idag men det blev inte av.

Nu ligger jag i min säng och laddar hem gamla jersey shore avsnitt och magen kurrar.. Kan inte hjälpa att tycka synd om den för den låter så hemskt deprimerad och gnällig haha.

Annars så längtar jag så enormt efter Matilda så att det nästan värker i hjärtat på mig!
Behöver verkligen en stötte pelare just nu och hon är helt fantastik!

Jag är trött som fan och ska snart knyta mig. Vi hörs!


Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0