Måndag

Heejhej hallå.
Idag när jag kom till skolan verkade allt ganska dystert och fick då höra att en utav våra lärare dött..
Finner inga ord, jag tyckte inte om henne så jätte mycket men hon vart snällare nu i slutet och har sagt och gjort en hel del roliga saker på keramiken som är minnesvärda.
Mina tankar går till hennes familj och vänner som har blivit lidande.

Men iallafall så följde jag med Olivia hem och snackade en massa strunt och jag känner verkligen hur allting börjar rasa samman för mig just nu.

Längtar tills Matilda kommer hem och jag måste verkligen till stan och handla julklappar!!!
Får bli av imorgon.

Men det är väl allt jag har att säga, återkommer nog med nått roligare nästa gång, SEEYAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0