Lördag

Hejsan all smuts och rent!
Idag har J kommit hit under dagen och det var väl helt underbart.
Gästerna hit har redan kommit och mina planer för ikväll verkar inte helt färdigställda, kommer nog bli mest troligt att jag kommer ha en hemma sittar kväll..

Men man ska inte klaga, jag kanske har tur att få tag i en taxi ikväll.. Vem vet?

Saknar dig Määth! Du hade kunnat vara min räddare i nöden just nu!
Men du är ju inte här och det känns tomt faktiskt... Vi har varken firat midsommar eller nyårs tillsammans, suck my p****, hehe skoja. Eller?

Nej nu ska jag fortsätta försöka göra mig fin. Var skämmigt nog att gå ner och möta päronens kompisar som inte sett mig sen jag var pytteliten i fett hår och luva över huvudet.

Då får jag önska mig själv lycka till och till er önskar jag ett gott jävla nytt år!


Saknar sommaren!!

Kommentarer
Postat av: M

HAHA du har all rätt att avsky mig PAL!! Du får hänga med till denna del av sverige nästa midsommar vetja hahaha puss!!!!!



gott nytt år :*

2012-01-01 @ 12:04:02
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0