Hjälp mig!

Igår var vi ute på Olles och det var bara roligt och jag fick i mig alldeles för mycket.
Såg dubbelt påriktigt!

Nu har jag testat hannas gamla och min nya bh och är helt fascinerad över att jag också kan få en hylla med rätta saker.

Men för att komma till saken så har jag absolut ingen julkänsla alls!
Får lite ångest över det, hur får man de?
Ska man baka lussebullar eller pepparkakor? Alla säger "lukten av jul" så det kanske funkar?
Tycker heller inte att julsånger är min grej så jag vill inte lyssna på nått sånt trams.

Och trots ingen julkänsla har jag faktiskt suttit med vänner och druckit glögg och ätit pepparkakor!
Till och med åkt stjärtlapp i den nyfallna snön!
Man kanske borde ge sig ut i snön och leka på bra eller?

Usch jag känner mig lite som grinchen.. Fast jag stjäl inte julen men jag har definitivt inte känslan, det kanske blir så när man är äldre?

Hoppas ni som läser har en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: hehe... duu veet

du är ju en knäppis! Grinchen stal din jul!!

2011-12-12 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0