Fredag

Hejhej hallo allting och ingenting!
Försovde mig idag så jag missade bussen in till stan, men som tur var är Olivia en stjärna och kom och hämtade upp mig i sin fina gula bil.
Vi gick på stan och letade smycken, vart inte så mycket shopping för min del fastän jag skulle behöva nya kläder så lockar sommarkläder mig mer så jag är redo på att ha en lång väntans tid!

Med hem kom iaf två näspercingar eftersom den jag har nu har pärlan lossnat på.
Undra hur länge den ha vart borta... Säkert länge, lägger ingen större intresse på det.

Nu ligger jag här i min säng och är lite förvirrad.
Imorgon är det nyårs och planerna med Hanna verkar inställda, frågan är ju då om jag ska våga fara till Oliver och chilla där ett tag för att senare dra in mot stan för att möta upp Olivia och hela deras gäng innan tolv slaget.
Annars får jag väl försöka vara social med päronens gäster som kommer hit.
Vem vet?

Annars har Olivia verkligen piggat upp min dag och studiebidraget piggade verkligen upp Olivia när hon fick höra att det har kommit.

Ha en finfin dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0